(846)360411

info@dpjc.lt

2024-03-28

Drauge kuriame gėrį vaikams! Skirkite 1,2 % paramą DPJC!

Žygis Klaipėda - Jurbarkas.

Pirmoji diena - 2021-06-22 Klaipėda - Šilutė - Rusnė. Pasigrožėjome Šilute, sužinojome apie jos istoriją, aplankėme Vokiečių karcerius ir atvykome į Rusnę, o kitą dieną laukė SKANI RYTINĖ KAVA TERASOJE IR NAUJI NUOTYKIAI.

Antroji diena - 2021-06-23 - Rusnė - Senasis Rambynas! Iš ryto apžvelgę Rusnės salą ir šiek tiek sužinoję apie jos istoriją, su didžiuliu ryžtu startavome į ilgą kelią ir... Karštis nesutrukdė įveikti 62 km ruožo!!! Aplankėme Juknaičių Šeimos taką,Rambyno kalną, Raganų eglę.

Trečioji diena - 2021-06-24 - Rambynas- Smalininkai. Dar viena puiki diena, kai puikios nuotaikos lydimi įveikėme 42 km, aplankėme Viešvilę ir jos bažnytėlę, Lurdą, Žuvitakį, o nuostabią dieną vainikavo labai gražios, įsimintinos ir ŠLAPIOS BEI AUDRINGOS JONINĖS Sudargo piliakalniuose!!!

Ketvirtoji diena!!!2021-06-24 - apžiūrėję Smalininkų miestelį, pasigrožėję Nemuno pakrantės vaizdais, vėl leidomės į kelią ir pasiekėme savo kelionės tikslą - Jurbarką!!! Aplankėme Senamiestį, Dvaro parką, Žydų kapinaites, o saulę palydėjome užsikūrę laužą ir dainuodami dainas.

Penktoji ir jau paskutinė kelionės diena... 2021-06-25 - atrodo tik susipažinome su Jurbarko miestu... Tik įsivažiavome su vėjeliu... Štai ir baigėsi mūsų kelionė maršrutu Klaipėda - Jurbarkas... Per šias dienas įveikėme beveik 150 km... Patyrėme daugybę nuotykių, susipažinome su Mažąja Lietuva ir žinoma, sustiprėjome kaip DPJC komanda.

Didžiausias AČIŪ kelionės organizacinei komandai, Klaipėdos m. savivaldybei ir  visiems visiems kelionės dalyviams už ryžtą, pagalbą vienas kitam ir nuostabias akimirkas, kurias tikrai atsiminsime ilgai. Iki kitų susitikimų!!!